Home / Aktualności / Zadanie pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Skierniewice”

Zadanie pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Skierniewice”

Zadanie pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu
Gminy Skierniewice” zrealizowano z udziałem środków
Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Łodzi
w ramach umowy w formie dotacji numer 742/OZ/D/2016
z dnia 19.12.2016r.

 

Wartość ogólna zadania wynosi: 28 117,45 zł

Wysokość dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w formie dotacji wyniesie  do kwoty 23 731,00 zł.

 

Zadanie obejmuje odebranie zalegających na posesjach osób fizycznych, jst, przedsiębiorców płyt azbestowych i przygotowanie ich do załadunku na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji w ilości  100,52 Mg.

 

Zadanie realizowane w okresie od września 2016r. do listopada 2016r.

link do strony  www.zainwestujwekologie.pl

sprawdź również

SPOTKANIA INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE”

WÓJT GMINY SKIERNIEWICE ZAPRASZA NA SPOTKANIA INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE” REALIZOWANEGO ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO… Continue Reading SPOTKANIA INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *